Hjælp fra jer medlemmer

Hjemmeside er nu lagt ud til jer medlemmer.

Jeg vil bede jeg om at kigge på den og komme med input - kommentarer - RIS og selvfølgelig også gerne ROS :)

Beskrivelserne af de 4 varianter - her må de enkelte opdrættere, som er eksperter på hver sin variant - meget gerne komme med tilbagemeldinger og input.
Er der noget som er forkert af det der står. Hvad kan der stå i stedet? Kan der tilføres mere info o.s.v. - send endelig input ind - jo bedre hjemmeside får vi til glæde for alle.

Billedegalerierne af de forskellige varianter - send flere billeder ind - husk navn på kat og ejer/opdrætter og EMS kode.

Titelgaleriet 2019: Har jeg glemt nogle - det gælder både perser og exotic, men også jer med de andre racer - send info ind til webmaster.

Har I andre rettelser - forslag til forbedringer og nye sider - alt modtages med stor taknemmelighed - så ved jeg nemlig at I har kigget på vores hjemmeside.

Mange hilsner

Webmasteren

Ideer og evt. forslag til nye tiltag på hjemmesiden:

Små hverdagshistorier fra medlemmerne

Spændende artikler (husk ophavsrettigheder)

Pelspleje

Drægtighed - fødsel - pleje og opdræt af killinger

Diverse omkring arvelighed og sygdomme

giftige planter

Intet er for stort/småt - send forslag.

Showresultater

o.s.v.

Brug gerne formularen her nedenfor til at melde

input på.