Medlemsfordele - Hvad får du som medlem?

• Perser & Exotic klubben afholder hvert år en hobbyudstilling

• Perser & exotic klubben afholder hvert år julebanko

• Medlemskab i klubbens Facebook gruppe

• Optagelse på klubbens mailliste

• Opdrætterannonce. Du kan gratis få oprettet en opdrætterannonce på Klubbens hjemmeside

• Klubbens Killingeliste - Du kan gratis annoncer dine killinger på klubbens hjemmeside
  • Nye killingekøbere har gratis medlemsskab i indeværende år - Du melder dem til som opdrætter når de flytter hjemmefra.

• Klubbens Titelgalleri - Du kan gratis få oprettet dine titelkatte på klubbens hjemmeside. Alle perser og Exotic som opnår en titel eller flere, bliver præmieret med 2 kg foder fra Royal Canin og får diplom. Klubben fejrer 2 til 3 gange om året titeltagerne og deres ejere på en af hovedklubbernes udstillinger.

• Perser & Exotic klubbens Topkatte
    Deltag gratis hvert år i konkurrencen om at komme på Perser & Exotic klubbens Topkatte liste. Klubbens hovedsponsor Royal Canin sponsorer 2 kg foder + 1 kasse vådfoder også fra RC til alle topkattene.

• 10% rabat på grus
    Perser og Exotic klubbens medlemmer får 10% i rabat ved køb af grus hos Agrosam.